Använder Blogger.

Oss

Oss
Tjena... här skrivs det om ALLT som går att skriva om, familj, jobb, kärlek, "O"ngar. = ) ALLT, så välkommen och känn er som hemma. <3

Följare ^^

Kategorier

Bloggarkiv

Summa sidvisningar

lördag 8 september 2012

Hösten kommer

Ja det märker man, att hösten är på väg... och man känner kylan släpps in lite titt som tätt och i dag är första dagen som jag känt rysningarna som kröp upp längs ryggraden.

Vi hyrde bil i dag, eller ja... skåp bil och hämta möbler som ska vara i vardagsrummet... det blev as fint.
Totalt över lycklig att jag fick ett sådant kap för 1500kr, stort bord med 8 stolar.
Helt överlycklig.... Extas, alltså... jag brukar inte ha tur i köp så... men detta klicka så himla bra.

Helt extatisk är jag över detta bord och stolar... tror inte nått annat skulle passa in så bra som dessa för den summan vi fick dom... =) 
Tagit kort som en liten snorjäs. haha

Samtidigt som vi var och hämta detta så åkte jag med min 2 döttrar, min minsta skulle dansa, visserligen skulle min styvdotter också dansa men denna vecka var hon hos sin mor.
Så det blev bara min lilla, medan jag och min stora gick och handla lite gött och vad va det vi såg???
Jävla TURBO BILAR... det var ju där!!!! Men idioterna har bytt namn till H&A hahaha... ja alltså lång historia kort så är det där vi köpte våran bil som gick sönder efter 2 veckor... tror ni vi var glada eller? Nej!

I alla fall, kommer min lilla ut från dansen och säger : Först var jag blyg, men SEN..... och världens leende. 
Hon verkligen trivdes och tyckte det var skoj.
Så det blir att fortsätta helt klart, då jag var lite orolig över att hon skulle vilja vara kvar ensam, eftersom vi föräldrar får inte vara med där inne.
Och i morse när jag sa, "vi ska åka nu och du ska dansa"... min minsa SKREK "Jag vill inte".... haha men nu älskar det, och pratar inte om annat. =)
Barn är lustiga....

Jag älskar "GREY" =) 



3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser riktigt bra ut med bordet :)

Mita sa...

Bra med rejält bord med många sittplatser,och för den summan,kanon...
Lite höstkyligt kan man lugnt säga,
Kramen och ha en fin dag**

Janeth sa...

Hej!
Tack för ditt besök, alltid skoj med nya "ansikten"
Jag gillar bordet och stolarna skarpt!!
Jag letar nämligen efter exakt samma lika till vårt nya hus =)
Men hoppas på att kunna fynda jag oxå ;)

Ha en toppen dag//Janeth