Använder Blogger.

Oss

Oss
Tjena... här skrivs det om ALLT som går att skriva om, familj, jobb, kärlek, "O"ngar. = ) ALLT, så välkommen och känn er som hemma. <3

Följare ^^

Kategorier

Bloggarkiv

Summa sidvisningar

söndag 9 september 2012

Man är lite ny

Ja man blir som ny här inne när man gjort om allt, börjat om från scratch när allt annat känt lite blä =)
Jag vet ju inte varför andra skriver blogg, men min egen uppfattning är väll att man vill skriva av sig.
Betyder inte att man vill skryta eller annat... bara man vill dela med sig av sin dag till dom som "bryr" sig... som ex familj som man inte alltid träffar. =)

Mina barns far är ju I UK, dom ska träffa honom innan jul.  =) Ska bli så skönt med lite egen tid.

I dag som Söndag... sitter jag och älskling mest bara framför datorn, ungar e ute och leker och helt plötsligt döds hungrig.... ja ja, söndag och inte alls ofta, men det blir Pizza =) .
Chow Chow är en pizza som är gudomlig gott i mun... man skulle kunna säga "mun orgasm" men nu menar jag inget sexuellt så, utan bara att det är så förbaskat gott. =)

Köpte 3 filmer i helgen. Amerikan paj "Reunion" , The Avanger och Natten på museet 2. =)
Vi såg Amerikan paj igår... fy bubblan, det var ju rätt rolig fast det är vaddå?? 5de filmen... men faktisgt helt ok.
Sen "The Avanger" (eller hur det stavas) såg vi i fredags och lördags, ja mannen somnar ju hela tiden, inte alls kul haha... men fan vilken härlig film trots att den är rätt enkel, men fick mig några as bra skratt.

Men nu ikväll blir det "Natten på museet" =) Ska bli kul, jag gillar ettan....

Vilka är era fav filmer?




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag har nog inte någon sån där favvo film direkt... jag har för dålig koncentration, orkar inte med att se en fim på 90minuter eller längre, då plötsligt har jag tappat tråden å vet knappt vad jag egentligen ser på ;-) yes det låter helt galet, men tyvärr sanningen.
Hur ofta träffar Dina barn sin pappa?
Ha en bra söndag :)

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Hej!
Tack! och trevligt med nya läsare ;))
Själv bloggar jag, för att tömma min hjärna och få utlopp för mina känslor. Bloggandet, är även ett trevligt sett att umgås på ;))fast man inte känner varandra fysiskt, så är det som en vänskap ändå ;))

Kramiz och önskar en fin dag

Fru P sa...

Var inne här en gång innan men hade ingen tid att lämna en kommentar, nu har du ändrat om lite i bloggen ser jag :)

Ja alla har nog sina skäl att blogga,jag och min man bloggar för att inspirerar och dela med oss av våra erfarenheter och hoppas kunna peppa andra till att inse sin egen makt att skapa sitt liv som man önskar :)